Blog Archive

onsdag den 14. juni 2017

En blok, 46 kort.



Billedresultat for joy owls paper pad
Jeg købte for længe siden denne skønne papirblok, men da jeg modtog den blev jeg endelig lidt skuffet, farverne var nok ikke lige det jeg ønsket.
Den har lagt længe og skammet sig, jeg har prøvet flere gange at lave kort af den. og det har bare ikke lige passet. 

Den anden dag bestemte jeg mig så for at nu skulle det være. 
Jeg har på Youtube set flere som laver kort ud fra en blok,
det har jeg fundet inspiration i også.


 Jeg har lavet flere af hver kort, i min blok var der 4 ens ark af hver mønsterpapir. 
Derfor har jeg også lavet 4 ens kort, OG så alligevel ikke helt. der er flere hvor jeg mente jeg lige kunne bruge en figur eller jeg havde brugt en smule af papiret inden. 

 Alle stempler er fra Hobbyboden.dk's egne stempler. Nogle super lækre stempler.
 Det øverste af disse kort er lavet af rester, afklip. Det er en super måde at få brugt de små rester på.

 Tak for du kigget med. jeg håber du blev inspireret af det.


1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Jamen det er da fint papir Julie. Og sikke meget du har fået ud af den. Flot samling der er meget forskellige. Trods samme blok.
Jeg kender udmærket det problem med en " underlig" blok, man selv har købt. Hihi.......så må man bare tage den fra en kant af. LOL.