Blog Archive

torsdag den 9. marts 2017

De der kort som bare bliver fede.....

Nogle gang bliver kort bare bedre end andre.. 
og disse to er mogle jeg selv blev overrrasket over. 
jeg havde et par skitser, noget papir, og en ide om hvor jeg ca vil hen.. 
og det endte med dette kort.. 
jeg tror tit det er farverne som bare passer vildt godt sammen som gør jeg bliver glad for et kort.
Papiret er noget jeg købte i Paris for flere år siden.. og det har ligeosm bare  været for pænt til at skære i. men hallo, det jo købt for at blive brugt. jeg har lavet en gips-sommerfugl og pyntet med lidt glasglitter. 
Næste kort var inspirationen fra et meget feminint kort. og sætte mig for at lave det om til et herre kort. 
Det jeg ikke sikker på om det lykkes. endeligt burde det kunne bruges til begge køn.
Igen har jeg brugt Gips figur, lidt snor og noget træ-papir agtigt noget jeg købte på et brugt bord en gang. og noget gamle papir. 
jeg håber de kan inspirer dig
ha en rigtig dejlig dag. :)

1 kommentar:

Kirsten F. Eriksen sagde ...

Ja overskriften passer da fantastisk - de er da bare "fede", de kort du du viser. Lækkert papir og pynt