Blog Archive

tirsdag den 20. september 2016

Årets Julekort.




I Sidste uge var jeg i klubben som altid, jeg havde fundet en del gamle julepapir som var skåret op, men efter som det er 4-5 år siden kunne jeg ikke huske hvordan de skulle se ud..
og så må man jo bare være lidt kreativ, jeg har for et par år siden købt denne skønne nissemand, ja faktisk i tre størrelser da jeg slet ikke kan stå for ham. men har ikke fået lavet noget med ham før nu. han er købt ved en svensk butik som jeg ikke lige husker navnet på.

I klubben var jeg så heldig at jeg måtte låne Gittes nye stempler og nøøøj hvor er de lækker... jeg er helt sikker på jeg må eje dem på et tidspunkt.. hvis du også er helt forelsket i dem så kan du købe disse og flere andre sæt ved Hobbyboden.dk





tak for du kigget med.

2 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

super fint, og nu er det jo snart tid til julekort produktion ;O)) ho ho ho

Camilla sagde ...

Søde julekort - og jeg er også lun på de stempler fra Gitte ;)