Blog Archive

mandag den 25. maj 2015

liv på bloggen...

jov... der er da liv i mig endnu.. 
men bloggen har i lang tid været træls at se på... 
synes det var bleven meget mørk og bare dum.. 
jeg er ikke sikker på jeg er hel tilfreds med den nu, men nok bedre end før.
mon ikke det kunne live bloggen lidt op.. vi prøver en sidste gang. 


jeg har lavet lidt kort i dag. teamet var endelig at bruge rester, 
og da jeg tog den gule/orange kasse frem fandt jeg 3 rester mønster papir.
enten bruger jeg for lidt i gult eller også bruger jeg det hele når jeg gør det.
 de er begge lavet ud fra osh fif 57.

ja hvorfor jeg ikke kan dreje billede ved jeg altså ikke.. beklager meget.
det var lige det fra mig i dag...
ha nu en rigtig dejlig dag.

1 kommentar:

Mette sagde ...

Sødt kort du har lavet - jeg er også meget glad for de fif der ligger på Operation Skriv Hjem´s blog. Der er altid god inspiration at finde :-)