Blog Archive

fredag den 6. december 2013

glæderlig 6 dec.

ja så gik der lige nogle dage hvor jeg ikke fik blogget.. men den 4 var jeg bare så træt... og i går hygget jeg med casper, så må bloggen komme i anden række..

jeg vil lige prøve at besvar nogle af de spørgsmål jeg har fået de andre dage..
stemplet (1dec) er vist nok købt ved cchobby. men kan ikke helt huske det. det er min mors så den bor hjemme hos hende..
jeg prøver at blogge hver dag. men nogle gange er der bare mange andre ting som betyder mere end min blog og så kommer den ikke først.. har dog stor respekt for dem som blogger hver dag..
vi sidder tit i vores hobbyrum uden tv. men vi har også valgt det største rum i vores 3v lejlighed til kreativt rum. lyset var bedre i det mellemst rum som er stue, og vi nyder begge at være kreative så det var meget oplagt at bruge det.

i dag er der ikke noget jul, men en taske jeg har flettet.. den er blevet rigtig fin synes jeg..
kan i havde en rigtig god dag.. og super mange tak for de kommentar jeg får.. de varmer meget..

7 kommentarer:

calmlund sagde ...

Jeg elsker de tasker og ville ønske jeg havde tålmodigheden til selv at lave dem.

Maryann Laursen sagde ...

WAUW hvor er den taske bare flot. Rigtig fint arbejde. Dem må jeg altså ha lært at lave en dag, når jeg får mere tid LOL.

kortmager sagde ...

Sikken et flot flettet takse! Og jeg respekterer det meget, at du har andre prioriteter end at blogge! Andre ting kan komme i første række- og sådan skal det være. Blogging er for sjov. Der kan hurtig komme noget mere vigtig.Så det skal du ikke undskylde.

Karina Beck sagde ...

Flot taske!
God weekend.

Lise sagde ...

Lækker taske du har lavet:-)))
God mandag til dig.
Knus Lise

Lone T Ørnstrup sagde ...

Dejligt at du prioriterer efter dit hjerte og ikke efter, hvad du "bør". Selvfølgelig kan bloggen vente - kvalitetstid med kæresten er bare vigtigere :)

Annette / aka sagde ...

Julie, du er efterlyst på OSH bloggen og på Scrapsisters i Cafeeen.
Du har vist været heldig......