Blog Archive

søndag den 1. december 2013

Glædelig 1 dec

Glædelig 1dec.
Efter at havde kigget på alle de mange som blogger hele dec månede, så måtte jeg også gøre det. Jeg har ellers afholdt mig fra det da jeg synes det tager for meget tid. Men nu prøver jeg. Så ser vi hvor mange dage jeg holder. Jeg har vel endelig ikk lovet nogle noget. :-)

Billede i dag viser et tag jeg lavet sidste år, synes den er så sød.

I dag har jeg været ude ved mine forældre og byttet pakkekalender gaver. Og derefter kørte turen ud til Caspers forældre hvor den stod på lun leverpostej og risengrød. Som den gør hver år 1 dec. :-) hjemme satte vi os ned, og sætte pyrus på tvet. Vi er faktisk ved nr 22. Men vi elsker også jul og ser faktisk julekalender det meste af året.  ;-)

4 kommentarer:

Hanneby sagde ...

hvor ser det fint ud :)

Maryann Laursen sagde ...

Det rensdyr er da bare for cute. Helt suveræn. Hvor har du fundet ham???

Lise sagde ...

Rigtig sød tag......sød rudolf:-)))) Det lyder som om I hygger jer:-))))

kortmager sagde ...

ha, ha - den er bare sød!