Blog Archive

søndag den 17. november 2013

Rudolf med den...

Tak for kommentar i sidste indlæg, jeg vil gerne lige svare på de spørgsmål som kom, lise spørger om jeg fik slogt noget på messen, ja det gjorde jeg. :-) til dem som ikk ved det, havde jeg fået lov at komme med Hobbyboden til Kreative dage i fredericia. Jeg holdte demo og stod bag kassen. Og generalt hygget vi rigtig meget. :-)
Til Lone: ja mine Halloween ting var købt i silhouettenstoren. :-)

Nå. I dag ligger jeg i sengen lidt endnu inden dagen går i gang. Igår knoklet vi nemlig med ikeaskabe og lister til rundt om dørerne i lejligheden. Vores udlejer mente nemlig han skulle flytte vores badeværelse væg 70cm hvilket gav en masse arbejde og byggerod! Men nu kan vi se en ende på tingene. Vi kan igen gå i bad og på wc i egen lejlighed. Og så benyttet vi os af at få lavet hobbyrummet helt færdigt også, det får i billeder af når det bliver ryddet helt op. :-) nu glæder jeg mig til vi kan få støvet af og gjort rent, og det kan ses i mere end 2dage. ;-)
I den tid vi har bygget har jeg heller ikk lavet særligt meget, dels har der ikk været nogle steder at lave det, dels har alle mine ting været pakket helt væk, men en god ven er flyttet til canada, og brokket sig over slik udvalget derover. Så jeg pakket en fik kuvert til ham med et lille udvalg. :-) i skal altså lige se en lille sjov ting jeg putte ved.

Hav en rigtig god dag alle sammen. Tak til jer som kigger forbi. Og endnu mere tak til jer som bruger lidt tid på at ligge en kommentar. :-)

1 kommentar:

Maryann Laursen sagde ...

Skønt at I kan se en ende på roderiet, og forhåbentligt bli´r det super godt også, når det hele er vel overstået.
Super sød ide med de rensdyrnæser, du har sendt til din ven. Og det er ikke bare i canada de har weird slik, jeg har en veninde, som bor i USA og hun klager også altid over det derfra, og skal altid há dansk chokolade og lakrids med, når man sender noget. LAkrids kender de overhovedet ikke derovre siger hun.