Blog Archive

lørdag den 24. august 2013

Herre kort

Min søster spurgte en dag om jeg ikk kunne lave en skitse til nogle enkle fødselsdags invitationer som hun skulle lave. Og det gjorde jeg da, jeg blev så glad for skitsen at jeg måtte lave nogle kort selv ud af den. Her er de så. :-)

Hos os er der weekend, og det betyder vi snart bevæger os i hobbyrummet hvor vi hygger med hver sin ting. Jeg er i gang med at lave en del ting i læder. Casper laver noget med modeltog.

Mange tak for kommentarerne omkring mine fugle. Jeg brænder dem ude ved en glaskunstener som jeg har været i praktik ved. Hun hedder Louise hjerrild, og mener hun faktisk også laver kursus i raku. Hun bor lidt uden for horsens. :-)

Ha en rigtig god dag. :-)

6 kommentarer:

calmlund sagde ...

Skønne skønne kort og en god måde at bruge de TH stempler på.

Gitte sagde ...

flotte herrekort.

Dortesjs sagde ...

rigtigt fine herrekort

Annette / aka sagde ...

Virkelig nogle flotte kort du har lavet.
God lørdagsaftenhygge.

Skrapsak sagde ...

Fine kort du har lavet. Jeg kan godt lide din brug af stemplerne. Jeg ville ellers ikke vide hvordan jeg kunne bruge dem. Selvom jeg godt kan lide dem.

Lone T Ørnstrup sagde ...

Fantastisk "skitse" og perfekt til de flotte TH-stempler.