Blog Archive

onsdag den 21. august 2013

Det er gået i pip her

I går prøvet jeg igen, ja prøvet at lave et indlæg til bloggem fra min tlf, fra bloggers app, og denne gang lykkes det. Så nu bliver det for mig meget nemmere at blogge, da min tlf bliver mere og mere en lille comp for mig, jeg bruger den til alt, fb, blogrundfart, netbank. Og alt hvad jeg ellers skal på nettet.
Jeg ved dog stadig ikk helt hvordan jeg sætter flere billeder ind, men måske lærer jeg det med tiden.
Her er 2 små fulge jeg har lavet i sidste uge, de er blevet rakubrændte og blev virkelig fine, så de står ude i min have nu. Tror jeg skal havde lavet noget der er lidt større også. Men det må vente. :-)
Ha en rigtig god dag og tak for kommentarend i går. Det er bare så fedt!!

7 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Hvor er de skønne. Dem kan man da kun blive i godt humør af. :0)

Lise sagde ...

Rigtig skønne fugle i dejlge farver:-)))))
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Super dejlige fugle. Godt de holdt. Hvor rakubrænder du?
Hilsen en gammel rakubrænder lærer ; )

Lone T Ørnstrup sagde ...

Hvor er de dog skønne! Kan godt forstå, at du er glad for dem
Knus

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er de bare søde, og en rigtig lille Optimist og Pessimist.

calmlund sagde ...

NEJ hvor er de bare søde - er fuldstændig vild med dem :)

Skrapsak sagde ...

Hvor er de søde og praktisk at de kan stå ude i haven.