Blog Archive

onsdag den 5. juni 2013

bryllups kort

nøj det er lang tid siden jeg har blogget.. jeg bliver nok aldrig den helt store blogger. men jeg vil gøre et forsøg.

jeg har bestemt mig for at få alle mine billeder ind på bloggen, så kan jeg få slettet dem fra min comp (måske). og derved få lidt mere styr på min comp. for det er der slet ikke. men vil lige sige på forhånd undskyld hvis der kommer en dobblegænger engang imellem.

jeg får scrappet en del, er igang med et album fra paris, hvor jeg laver dobblet af alt. det bliver fotograferet når det er færdig. inden for en månede skal det være færdig.

og så er jeg blevet rigtig glad for at lave kort. har været på et kursus hos Hobbyboden som inpireret mig rigtig meget.


her er et kort jeg lavet til et bryllup min svigerfamilie skulle til.. synes det blev rigtig fint..




hav en rigtig god dag. smid gerne en lille kommentar, jeg elsker virkelig at læse dem.. :D

1 kommentar:

Lise sagde ...

Super fint,enkelt og elegant kort :)