Blog Archive

mandag den 31. december 2012

kort til cypercrop

jeg har været med til cyper-crop
den første er fra skitse 6.
der skulle være noget sommer på, jeg synes at farverne er meget sommer agtige.
desværre tog mit kamara ikk så gode billede som ønsket.
da jeg sad og lavet dette kort, tænkte jeg på hvad sommer er for mig, og hvorfor uglen kom på.
først var det bare fordi jeg  lige har købt den så synes den skulle bruges, men tænkte også på at når man kører hjem fra en fest eller hyggeaften, i tusmørket, har man mulighed for at se en ugle. det sker ikke rigtig om vinteren hvor det hele er så mørkt inden man for set sig om.
 
det næste kort er fra skitse 8.
det er de sidste her faktisk. så dette må være mit bidrag 1.
der skulle syes mindst 10 cm på kortene. og selvf ses det ikke så godt, men i 2 af hjørnerne er der syet.. altså på hvert kort..
 og bidrag 2
 og bidrag 3
det var det for denne gang. jeg skal til at få ordnet tingene inden vi skal afsted til fest. jeg har lavet en værtindegave som jeg glæder mig til at vise jer engang i det nye år.
godt nytår til jer alle sammen.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort.
Godt Nytår til dig og god fest.