Blog Archive

onsdag den 15. februar 2012

Cypercrop på thescrapcat

ja i denne uge er der cypercrop på scrapcat forummet, det er egendomsmæglerscrap, utrolig sjovt, det første ved hver opgave er et der er et indskud som skal "betales".
jeg smider det ind på min blog så jeg kan få lov at flytte ind.. tihihi..

billederne er utrolig dårlige, men de er taget på min tlf og hjemme ved os kommer solen først for vinduerne hen på eftermiddagen, og det kan jeg altså ikke vente på, så her de:




indskudet lød på: Indskud1 sort pen
10 stykker 30x30 karton
30 stykker 30x30 mønsterpapir
Din restekasse med papir skulle dog ikke tages billeder af.
2 cats eye sværter
2 pakker Thickers eller stickers alfabeter
2 ruller twine eller anden snor
1 pakke brads min er i en æske.
1 håndfuld knapper det sidste billede viser de godt kan være i min lille hånd.
1 Pakke bånd eller 5 stk, mine er lidt lange, men vil altså ikke klippe i det, selvf bruger jeg ikke det hele. hihi.
10 stykker selvvalgt pynt mit pynt er 10 blomster
2 billige stempler (nypris 25 kroner eller derunder) denne har jeg ikke pakket med.


ja tænkt hvis man kunne betale et indskud på dette.. puha ja.
glæder mig så meget til at vise jer hvad jeg får ud af det..

Ingen kommentarer: