Blog Archive

onsdag den 14. december 2011

sommerblomster i dec??

ja puha det er længe siden jeg har blogget, men skolen fylder bare SÅ meget. for ca 2 måneder siden starte vi 14dags "1semester projekt" og arbejdet meget på det. vi skrev om muturmaskinen i odense. et kulturhus som rummer utrolig mange ting.. megte spændene.. det gik godt og vi lærte rigtig mange ting af det. så det var jo lige det som den skulle bruges til.
og i den sidste måneden har vi arbejdet meget med en del bundet opgaver som vi har afleveret i næsten alle fag, de skal beståes for vi må gå op til eksamen. jeg var i en gruppe med 4 andre og vi har bestået dem alle. så nu har vi lige en test i morgen og så kan vi holde jule"ferie", hvor vi så kan få læst op til eksamnerne og så starter vi igen den 4 jan.
men se nu hvad der har pyntet min lille altan de sidster par uger:

Er det ikke vildt. her midt i december blomter mine sommerblomster som jeg ikke har vandet i flere måneder.
Jeg kigger på dem hver dag og forventer hver dag at nu må de da snart dø.. der har jo været frost her i Horsens.

Og så lige lidt billeder af min skønne MONSTERMIS... for man skal huske sig selv på han ikke er mere end 5½ månede gamle. men ligeså stor som en almindelig hus-kat.. Ja vi forventer han bliver større og det var jo også derfor vi købte ham.



Hav en god jul.. og tak for i kigget med.

2 kommentarer:

Skrapsak sagde ...

Din blog er flot og der er sikkert nogle gode og interessante indlæg, men den er svær at læse. Orange skrift i meget lille størrelse er desværre ikke gode venner med mine ikke helt unge øjne. Bare et venskabeligt indspark;o)

Lise sagde ...

Super flot og lækker mis.
God jul.
Knus Lise
ps. det er svært at læse hvad du skriver p.gr.a. farven