Blog Archive

mandag den 5. september 2011

Katten og endnu nogle kort og LO

Se vores lille monstermis, på billedet er han 5 uger gamle, og er da bare sååå sød.

Vi skal havde ham hjem om 4 uger, så er han 12 uger gamle, vi sidder stadig og overvejer navnet til ham. så det må i vente med.

Det er en maincoon vi har købt.


 Et lille kort på bestillig til min søster, det færdige kort fik jeg aldrig taget billeder af, men det var næsten sådan..


"Den første blomst" et lo jeghar lavet over en lille blomst jimmy plukket til mig da vi var i odense zoo, den er så lille at den var svær at holde imellem 2 finger. men sødt var det da.









ja og så lige lidt broderi, jeg har lavet denne skønne drage, og laver gerne en til af den.. synes den er rigtig fed, det tog land tid men er meget tilfres med den. nu jeg igang med noget andet...

















3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Yes, Yes....Hej Julie. Så kom der hul igennem.
Jeg synes, det er sødt at du har scrappet din første blomst fra Jimmy.
Måske kunne det få ham til at give dig en blomst der er lidt større næste gang....

Anonym sagde ...

Jaa så kom jeg også igennem. Er du tosset, hvor den drage er flot. Stort arbejde at brodere, men dejligt at kigge på bagefter
lonol/Lonnie

Karina Beck sagde ...

Hvor er den bare supercute din kat.
Jeg kan godt kommentere nu.. Så lige din trå hos Scrapsisters ; )