Blog Archive

onsdag den 7. september 2011

Hej alle sammen.
så virker det med kommentarene også på bloggen. dog skal jeg "godkende" dem inden de bliver udgivet. men lige nu må det være sådan.
her er et LO jeg håber jeg ikke har vist jer,
allerede nu har jeg svært ved at holde styr på det, hvordan ved i hvad i har lagt ud og ikke har lagt ud.
det er fra den gamle by hvor emma kigger ind til hønsene..
 her er et kort jeg lavet til en opgave til noget cypercrop ved TSC. det blev meget fint synes jeg.
lige til sidst. tak for de dejllige kommentar.. dejligt at det virker.. og AKA, min kæreste giver mig tit blomster, så det er jeg rigtig glad for og sætter stor pris på der næsten altid er friske blomster i huset.. :D dog lidt større end den første jeg fik.

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Et flot Lo, og et flot kort.

Jean sagde ...

Du kan sagtens ændre det med kommentaren ;) du skal krydse af/fra at man gerne må kommentere anonymt og at du kun skal godkende kommentare på indlæg der er mere end 14dage gamle feks...

Dejligt du har fået gang i bloggen :) Skønne ting du har lavet ;)

Annette / aka sagde ...

Sødt layout og flot kort. det er dejlige farver på hver især.
Og så skal du holde fat i Jimmy.....romantiske mænd der er gode til det med blomster - de skal passes på, for dem er der vist ikke så mange af.

Lise sagde ...

Lækkert Lo og kort. Dejlige farver :-))) Godt at du har fået gang i bloggen. God weekend.