Blog Archive

onsdag den 3. november 2010

Så kom jeg igang igen...


Jeg har ikke rigtig kunne komme igang med min blog, har synes den var kedelig og virket uoverskuelig at komme igang med, men i dag blev jeg enig med mig selv om at nu måtte det ske.
Jeg har ændret lidt små ting og baggrunden og vil nu ligge lidt Æsker og Kort ind som har jeg lavet det sidste halve år, der er selvf lavet rigtig mange ting, men måske de kommer stille og rolig med tiden.
Her er nogle etages æsker som jeg har fået lavet en del af, her kommer et lille udsmit af dem.
Denne var lavet til en 90års fødselsdag til min kærestes farmor. Den blev fyldt ud med et gavekort og vareprøver derfra.



Denne æske blev lavet på bestilling, den skal gives til en lille pige i dåbs gave, navn og fødselsdato skulle være med.
Blomsten har jeg selv lavet og synes den giver et fint udtryk på siden af låget.


Det var det for denne gang, regner med endnu en æske snart.. og så er det jo også snart tid til JULEKORT....




Ingen kommentarer: